Brev:
Light produkter - 16 mdr.
31. januar 2010
Alder:
16 mdr.
Light produkter - 16 mdr.
Hej Helen!
Er der skadelige stoffer for små børn i light produkter?
Vi giver ham nemlig en gang imellem light saftevand (fordi at det er det, vi har), hvis han har feber og skal lokkes til at drikke nok væske. Jeg ved, at light produkter ikke er sunde, men vi voksne bruger det for at spare på kalorierne. Er det problematisk for ham med de kunstige sødemidler, når det sker sjældent?
Jeg går ikke udfra, at det er problematisk at give f.eks. light remoulade på fiskefrikadeller.
Som udgangspunkt får han meget sund mad. Han får aldrig slik, kiks, juice eller saftevand - som sagt kun (light) saftevand ved feber.
Med venlig hilsen
En mor